Thursday, September 29, 2011

finally..alhamdulillah..

aku dah konvo!
finally..alhamdulillah..punya la berhempas dan berpulas untuk mendapatkan segulung ijazah..padahal budak2 master PhD suma tengok cakap..ek eleh..ijazah je pun..pun nak berhempas berpulas tergulung-gulung ke...*yawn

oit..saspek sket ok..ini ijazah bukan sebarang ijazah tau..
ini la ijazah yang banyak menyusahkan mak bapak pemegang yakni pemiliknyer..yang banyak mengabihkan boreh mak bapak dia,banyak mengalirkan air mata pemilik nyer iaitu aku AKU la..

bapak bengap Mizz NuHa ni..
tapi aku still bajet macam budak bijak..haha..emo tak korang
well..aku memang budak bijak pun..cuma bengap sikit..haha apakah??





ni lah budak nyer yang perasan bijak tu padahal amek engineering megalahkan budak medic.hahahaha

so pasni..azam..nak perbaiki hidup balik..ayat nak sedapkan diri,ijazah tu hanya lah di atas kertas..yang penting individu tu sendiri..a well-rounded person ke x...well aku memang bulat pun..so what??

doakan la aku berjaya dalam kerjaya aku yang belum menyusul tiba ni..hari-hari apply jobstreet tapi hujung-hujung dapat email balasan cakap positon closed.
sedihh uollss..

0 comments: