Saturday, April 7, 2012

repekan seminit

yeahh..hari ni adelah ari yang paling bosan aku rase.dari tadi keje aku berguling kiri kanan je.mentang-mentang cuti.padehal semalam dah janji nak dtg keje jugak ari minggu pun..tp,biase lah.aku kan orang melayu..
 nampak tak kaitannya?



dah lama tak update blog sampai taktau nak mula dari mana.tapi aku gagahkan jugak sebab taknak blog x femes ni berkubur camtu jer.

idup aku skarang ni sangat la sedey.kul 6 dah bgn bersiap2.keje kat telok anglima garang,tapi duduk kat subang.tak ke giler?haha..tapi demi cinta aku turutkan..wahhh

balik dari keje lak ari mesti lewat dari kul 9 malam.kadang-kadang sampai 1 pg pun pernah.punya la sayang kompeni..
tp aku ada reason untuk semua ni..dulu aku selalu bersedey dengan hidup aku.not knowing whther i wud get hired or not,cud become an engineer or not.kadang-kadang aku jeles dengan orang yang berlumba-lumba update status betapa diorg x suka ari isnin,boring keje so the bla bla whatever~~
 now ni,Alhamdulillah.....aku bersyukur sangat2..seolah2 idup aku berpusing 180 darjah.totally different.terasa lebih bermakna.terasa lebih ada tujuan.Alhamdulillah..

now ni aku berazam,aku akan hargai setiap detik aku bekerja sebab pada aku sekarang ni,kerja tu satu kepuasan.aku penat.tapi aku puas.

and bagi aku keputusan utnuk kawen awal tu memang keutusan yang terbaik dalam idup aku.sekurang-kurangnya rindu berjauhan tu kurang.bercinta jarak jauh ni bagi aku memang sangat menguji.tak semua orang mampu lalui.

kawen awal sekurang-kurangnya mengajar aku untuk lebih merancang sebelum banyak lagi duit gaji aku  terbazir macam tu jer.sebab sekurang-kurangnya kitorg dah mula merancang sesuatu untuk marriage ni.



Atoy pun dah xder..
Ini part yang paling sedey sebenarnya.tapi xpela..lets not talk about this first.

k la.nak merepek sekejap je ponnnnn..

0 comments: