Sunday, August 12, 2012

sunday

Pagi ahad yang sepatutnya best tapi aku taktau nak isi dengan aktiviti apa.sepatutnya aku kena pegi keja tapi katil aku ni semacam ada magnet la pulak hai..susah sungguh nak bangun.so aku pun malas nak pegi..mentang-mentang boss tak datang arini..hehe

sebenarnya target aku hari ni adelah mengemas rumah..maklum la..idup serumah dengan orang lelaki.mana ada sense of kemas mengemas ni kan..untung la zaman anak dara dulu ada bilik sendiri.sukati la nak hias macam mana pun..sekarang ni jangan harap la..

tahun ni tahun pertama aku beraya dengan status seorang isteri.and tahun pertama jugak la aku x beraya kat kedah.perasaan??syahdu...

kalau dulu2 time blajar sekarang ni mesti musim aku bersila kat dapur dah buat segala aneka kuih raya sendiri tapi tahun ni..hmmphh...aku asyik keja jer..aku pun dh fedap.duduk pun umah sewa,rasa macam malas nak bertungkui-mului menghias ke apa kan..

so paling-paling pun,arini aku nak dapatkan feel beraya tu.aku nak mengemas,nak ubah susun atur perabot,nak buat kuih..hmm bestnya..

eh,baju raya pun x beli lagi...  T_T

tengok, tahun ni aku memang xder feel la nak raya..satu-satunya perkara yang boleh menghepikan aku balik adalah bila aku terbayang tak kira la kat mana aku berya pun,juadah raya tu mesti best2 kan..secara tak langsung,lagi banyak rumah saudara-mara husband aku yang bakal diorang angkut aku nanti, lagi banyak la makanan yang aku boleh makan..hihihi..

aghhh layan sudah.....




0 comments: